2014. május 7., szerda

#10 000+ meglepetés

Aloha minden kedves olvasómnak!
Mivel a blog nézettsége átlépte a 10 000+ -t, ami számomra hihetetlen, megígértem, hogy kitalálok valami kis meglepetést. És sikerült! Úgyhogy ismertetném is veletek, mivel ez inkább egy olyan játék-féle.
Szóval, e bejegyzés alá írhattok bármilyen kérdést a történettel kapcsolatban, ami felmerült bennetek, de mégsem kaptatok esetleg rá - még - választ. Ez lehet például szereplőkkel kapcsolatos, helyszínekkel, vagy bármilyen szerelmi szálakkal, és én megpróbálok nektek választ adni.

11 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Szia :D Nekem lenne egy kérdésem :3 Amiket írsz azokat leellenőrizteted valakivel, aki kijavítja a hibáidat? Azért kérdezem, mert én is írok már egy ideje, de még sehová sem tettem ki amiket írtam és majd kiszeretném tenni egyszer. Vannak benne hibák, de én nem tudom magamat kijavítani. Fogalmam sincs, hogy kivel tudnám kijavíttatni. Már megkérdeztem testvért barátot, de mind nemet mondott. Hallottam, hogy vannak a neten olyanok akiknek elküldöd és kijavítják, az úgy nevezett ,,adminok?" vagy kicsodák :D Tudnál nekem tanácsot adni ebben? Előre is köszönöm <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Saját magam ellenőrzöm magamat, és próbálok minden hibát kijavítani :D
      Az adminok, azok a blog 'tulajdonosai', szóval, ha a blog a tiéd, és csak egyedül írod, akkor te vagy az admin. Vannak társírók, akikkel össze tudsz állni, és együtt vezetni a blogot, és ők biztosan segítenek.
      Ha gondolod, vagy kíváncsi vagy a véleményemre nagyon szívesen elolvasom az írásodat, vagy amit publikálni akarsz :) (email címem: dodcsi96@gmail.com)
      De speciel olyan, aki hibák kijavításával foglalkozik, olyat sajnos nem tudok ajánlani - a word-ön kívül, ami nyilván nem olyan, mintha egy másik ember olvasná el, de helyesírási hibákat többé-kevésbé kijavít.
      Szóval, ha esetleg van egy barát/nő, akivel összetudsz állni (és ketten együtt alkottok), vagy valaki blogger/bloggerina, akik már vezetnek valamilyen blogot, és szívesen csatlakoznának társírónak, akkor esetleg még ők tudnának segíteni.
      Remélem, tudtam egy kevéskét segíteni, és ha még van valami kérdésed, nyugodtan írj itt, vagy az email-címemre! :) xx

      Törlés
    2. Köszönöm szépen a válaszodat <3 Nagyon sokat segítettél vele :) És vigyázz, mert a szavadon foglak és elküldöm, hogy elolvasd az írásomat :3 ;) Köszi szépen még egyszer! :))

      Törlés
    3. Igazán nincs mit! Örülök, ha tudtam segíteni!:))
      Csak nyugodtan ;)♥

      Törlés
  3. szia :) Ezeket a mozgóképeket honnét veszed? Nagyon jók :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia:)
      Gondolom a fejezetek előtti képekre gondolsz, amik néha mozognak :D tumblr.com , weheartit.com , és néha van, hogy egy-egy képet valamelyik ilyen design-os blogon találtam, de összességiben, ők is tumblr-ről szedik :)
      Igyekszek, mindig olyan képet választani, aminek köze van a fejezethez ;)
      Ha pedig más mozgóképre gondolsz, ami nem gif, mondjuk azis az, mindegy..., csak rendes képek váltják egymást, az valamilyen gif maker oldallal készült. :)
      xx

      Törlés
  4. Szia :D
    Én vagyok az aki írt neked e-mailt: ,, az egyik rajongód" :) Válaszoltam a leveledre :D Itt is megköszönöm a segítségedet <3 Hálás vagyok érte :3
    Azért írok ide, hogy talán így hamarabb észre veszed, hogy vissza írtam ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Láttam, írtam is választ:)
      Igazán nincs mit, örülök, hogy tudtam segíteni! ♥xx

      Törlés
    2. Én is válaszoltam megint :))

      Törlés